Klacht: Verkeerde prijs

op 14 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik wilde Bluetooth oordopjes kopen en vond bij mediamarkt Venlo oordopjes voor 9.99€. Bij de kassa aangekomen bleken de oordopjes 33€ te kosten.
Ik heb ze niet aangeschaft en terug gehangen en een medewerker gevraagd hoe dat kon.
Het blijkt dat het om digitale prijskaartjes te gaan die nog niet bijgewerkt waren. Hij zei dat dat vaker voorkwam en reageerde alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik vroeg of de bedrijfsleider er was maar daar kon hij me niet verder mee helpen.
Via klanten service heeft de bedrijfsleider me terug gebeld, heeft zich verontschuldigd maar ook gaf hij toe dat dat vaker voor kwam.

Ik ben tevreden als dit niet meer voorkomt en dat de prijs ook op het product zelf zichtbaar is.
Overigens heb ik geen oordoppen meer aangeschaft bij mediamarkt en ben onvoldoende op de hoogte van het kopersrecht maar naar ik meen hadden de oordoppen voor de bewuste prijs aan mij verkocht mogen worden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Venlo