Klacht: Verkeerde levertijd verteld

op 13 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 1 oktober 2017 heb ik in de media markt in zwolle een samsung RB37J5029SS EF gekocht. Omdat de mijne kapot aan het gaan was moest ik zo snel mogelijk een andere.
De levertijd was 5 werkdagen werd er gezegd. Daar kon ik mee leven. We zijn nu 2 weken verder en nog is de koelkast niet geleverd.
Met als gevolg dat mijn koelkast het idd heedt begeven en ik dus ooknal mijn inhoud weg kon gooien. Veel vlees en dergelijke. Voor rond de €200 aan boodschappen.

Ik vind dit niet kunnen. Als er gezegd wordt 1 week levertijd dan ga ik daar van uit en niet dat ik 2 weken niks hoor.
Had op zijn minst even gebeld kunnen worden dat het langer ging duren.
De medewerker die deze belofte gedaan heeft is mark met personeelsnummer 1405. Dat staat op de factuur.

Ik hoop dat we dit op kunnen lossen. Want de koelkast heeft me nu al €200 meer gekost.

Ik wil de koelkast zsm geleverd hebben en de boodschappen die ik weg heb moeten gooien vergoed hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridHadri