Klacht: Verkeerde kleur fronten, verschillende handvaten(grepen)

op 19 februari 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb bij Keukenkampioen een keuken op maat besteld.
Deze keuken heeft een degelijke prijs en ik heb hier een aantal jaren voor moeten werken.
Heel mooi geholpen door een van de medewerkers (verkoop)
vervolgens trad er een probleem op, op de dag van de levering zou ik het algehele bedrag MOETEN overmaken anders krijg ik niks geleverd (er werd zelfs gezegd dat je anders een bepaalde percentage moet betalen als boete).
Dit gedaan samen met een medewerker van de ABN Amro bank bijna 25duizend euro overgemaakt.
Toen kreeg ik hem geleverd door “Keukenman” die vertelden mij dat ik nog niets mag openen en anders vervalt de Garantie.
Op advies van de monteurs dus niet geopend, vervolgens 2 weken later monteurs op bezoek gehad, een ervan was uiteraard ook erg on aardig.
Ik heb de keuken apparatuur in een kast laten maken met aan de andere kant schappen om dit aan de andere kant te kunnen gebruiken als zijnde “dresoir”.
er komen 2 ELECTRICITEITS kabels uit de kruipruimte naar boven, de desbetreffende monteur zaagt een gleuf van 5×30 cm om 2 kabels naar binnen te werken die een afmeting hebben van 1×1 cm PER STUK.
Vervolgens komen we erachter dat de frontkleuren niet zijn zoals we ze graag gehad hadden.
DIRECT TEGEN MONTEURS GEZEGD DAT DIT NIET KLOPT hun gaan in de vrachtwagen zitten en verwijzen ons naar keuken kampioen die vervolgens TELEFONISCH aangeeft laat de monteurs de keuken monteren, wij regelen dit.
keuken is gemonteerd in de tussen tijd 2 keer naar weert gereden 3keer gebeld.
DE HANDGESCHREVEN KOOPOVEREENKOMST OPGESTELD DOOR DE VERKOPER DIE IS NA HET 2e BEZOEK GESCHEURD (ik ken alle namen van alle medewerkers nog, van wie wat heeft uitgevoerd en gedaan wegens privacy redenen hou ik dit wel voor mezelf).

3keer telefonisch contact gehad, 2keer naar Weert toe gereden.
Kreeg vervolgens een lieve mevrouw over de vloer die kwam het probleem bekijken met 2 voorbeelden (frontkleuren) bij zich.
en ze gaf ook aan dat het indd niet zo hoort te zijn.
Ik heb vervolgens meerdere malen telefonisch contact gehad tot wel 10maal toe, en elke keer zou ik gebeld worden,
Ik moet zeggen ik ben slechts 1keer gebeld, elke keer werd het beloofd of wat dan ook maar nooit kwam iemand het na.
Tot ik de zogezegde manager/filiaalmanager/filiaaldirecteur of wat dan ook aan de lijn kreeg.
3x in 2 weken tijd moeten bellen elke keer was hij net bezig of was hij aan het wachten op reactie van hoofdkantoor(met alle respect hoor) alleen dan komt dit: bij de 4e x gaf hij aan niets meer te kunnen betekenen voor mij en ik te horen zal krijgen van hoofdkantoor “Keukenkampioen”.
NOOIT WAT VAN GEHOORD OOK NIET NU na 2 weken.
Terwijl de lieve verkoper die mij PERFECT EN NETJES GEHOLPEN HEEFT(terug te zien aan de recensie die ik voor hem heb ingevuld op trustpilot)
een iets kleiner probleem, is dat er een handgreep matt is en de rest is glans.
Ook dit hoort niet volgens mevrouw die langs is geweest bij ons.

Ik heb overigens naar 6-7 weken de desbetreffende verkoper gesproken via mail die ik niet in de tussentijd sprak ivm prive redenen hij was op vakantie, bruiloft en dergelijke dingen.
Vervolgens na dat ik hem sprak heeft hij mij ook bevestigd dat wij de geleverd frontkleuren NIET BESPROKEN hebben maar wij het hebben gehad over POLAR wit. (meest witte kleur wat er is)

Als er een oplossing komt voor de VERKEERD geleverde FRONTkleuren wat in mijn ogen het ergste is.
Ook het handvat is super lelijk, alles is chroom behalve ene die is MATT chroom.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer Rexhepi, Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw keuken niet naar wens is. Wij gaan dit intern oppakken en nemen zsm contact hierover met u op. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer Rexhepi, Vanuit onze klantenservice hebben we begrepen dat er contact met u opgenomen is en er ook besproken is dat betreffende uw klacht het verdere contact via ons filiaal verloopt. Zij nemen morgen contact met u op om te kijken naar de oplossing. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 17 mei 2018 om 12:30 geantwoord

Beste meneer Rexhepi,

Inmiddels is het probleem met de fronten in overleg met u opgelost door deze bij u om te wisselen. Momenteel staat er nog een afspraak gepland om de laatste service, met betrekking tot afvoer van de afzuigkap in de onderkast, op 16 juni op te gaan lossen. Goed om te dit te kunnen vernemen.

Inge Maas - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Rexhepis