Klacht: Verkeerde informatie verkoper

op 09 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik kwam bij media markt Hengelo met de vraag voor een ‘router’ of iets dergelijks om mijn binnenkomend WiFi-signaal te stabiliseren. Hierbij duidelijk aangegeven dat ik alleen een binnenkomend WiFi-signaal heb, en dus geen kabelverbinding. Al snel werd ik gewezen op een zogenoemd ‘access point’ wat perfect voor mij zou zijn. Vertrouwende op de deskundigheid van de verkoper liep ik richting kassa, alwaar ze geen vvv-bonnen accepteren (klacht 1). Ietwat teleurgesteld in het beleid, besloot ik het product niet mee te nemen, maar naar de buren, BCC, te gaan. Hier aangekomen stelde ik de verkoper dezelfde vraag, en hij keek me wat bedenkelijk aan. Nadat ik hem vertelde wat zijn buurman van de media markt had geadviseerd keek hij nog bedenkelijker, en vertelde mij dat een ‘access point’ alleen maar via kabel kan worden aangesloten. Conclusie: media markt heeft verkopers die verkeerde informatie verschaffen(Klacht 2). Achteraf bleek het beleid omtrent vvv-bonnen voor mij dus gunstig uit te pakken, maar de hele gang van zaken is natuurlijk belachelijk.

Wanneer de media markt ooit een keer een service krijgt zoals de BCC, want dat kunnen ze nog een hoop van leren!! Maar zo ver zal het wel nooit komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jlaarman91