Klacht: Verkeerde informatie

op 22 augustus 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 22 August ging ik naar de calandstraat in Dordrecht, omdat dit de eerste keer in dordrecht was voor mij vroeg ik aan de informatie balie van Arriva welke bus ik het beste kon nemen, zij had gezegd bus 166 maar dat was de verkeerde bus want bus 166 ging naar ver buiten Dordrecht waardoor mijn dag verpest was omdat ik er niet meer optijd kon zijn

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik de prijs van de reis terug zou kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Bart,

Bij het langslopen van de klachten kwam ik deze klacht uit augustus vorig jaar nog tegen. Ik neem aan dat dit probleem inmiddels verholpen is? Zo niet, dan bestaat er uiteraard de mogelijkheid om opnieuw een klacht in te dienen. Deze klacht wordt afgesloten omdat deze verouderd is.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Bartieb