Klacht: Verkeerde huisnummer genoteerd door medewerker.

op 11 december 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik had pech onderweg en belde ANWB voor pechhulp. Ik sloot een verzekering af en gaf hiervoor mijn gegevens. Mijn huisnummer heb ik correct doorgegeven en dit kan mijn huisgenoot bevestigen want die stond naast me. De pechhulp kwam aan en de meneer nam zijn vriendinnetje mee zijn nachtdienst in. Leuk voor hem natuurlijk, maar het zag er nogal vreemd uit. Meneer heeft mijn auto in een woonwijk geparkeerd wat later bleek niet de bedoeling was, want hij moest mijn auto bij een garage achterlaten. Ik heb hier nog contact over gehad met ANWB, en ook heb ik de vreemde gang van zaken besproken dat meneer zijn vriendin mee neemt tijdens het werk, want zo was er bijna geen ruimte in de auto om ons mee te nemen tijdens het verslepen.

Er is excuses gemaakt en dat was ook prima op dat moment. Ik dacht de ANWB zal zelf wel een nota sturen voor de lidmaatschap, als het moment van betalen daar is, en de tijd verstreek. Totdat ik gebeld werd door TKB incassobureau, met de mededeling dat ik een rekening had open staan van de ANWB. Ik was verbaasd en ik vond het maar een raar verhaal. Waarom heb ik nooit een brief ontvangen?? Na wat onderzoek bleek dat ze de verkeerde huisnummer van mij hadden. Ik vertelde mijn verhaal en ik moest alles op de mail zetten wat ik netjes heb gedaan. Natuurlijk wil ik mijn rekening betalen, maar ik ben het niet eens met de verhoging. Want ik weet 100% zeker dat ik de juiste huisnummer heb doorgegeven want ik woon er al bijna 6 jaar. Ik heb voor de zekerheid mijn huisgenoot gevraagd, en die vertelde me ook dat hij ook zeker weet dat ik de juiste huisnummer heb doorgegeven. Dus het moet een tikfout zijn geweest. Na een mail terug schuift TKB alle schuld op mij af, en wil geen enkele fout erkennen. ANWB wil geen enkele verantwoordelijkheid nemen, en zegt dat ze de vordering hebben overgedragen aan TKB, en daarmee is de kous af. Zo kan je niet met je klanten omgaan. Dat de medewerker een fout gemaakt heeft kan gebeuren, maar dat ze ze fout niet willen corrigeren dat vind ik heel erg kwalijk. Ook dat ANWB alles van zich afschuift, en mij elke keer doorstuurt naar TKB die toch alleen in het belang van de opdrachtgever werkt, en alleen wil incasseren in plaats van de belangen van de klanten van ANWB behartigd.

Ik ben tevreden als ik mijn rekening kan betalen, zonder de verhoging die eroverheen is gekomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Reactie van de melder van de klacht Kavak

4 maanden geleden - ANWB wil mijn klacht niet in behandeling nemen, en neemt geen enkele contact op.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kavak