Klacht: Verkeerde elementen geleverd

op 11 februari 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij zijn bij deze firma geweest om onze nieuwe keuken te kopen ( helaas). Bij levering bleek spijtig genoeg dat het keukenblad en het blad van het kookeiland als de wasbak niet conform de mondelingen afspraken waren. Wij zijn direct naar het filiaal te heerlen gegaan om dit te melden, tevens heeft de monteur die de keuken plaatste dit telefonisch doorgegeven. Bij aankomst werd ons door X en X verteld dat dit idd niet kon, ik heb een foto lateb zien aan hun die ik had genaakt toen wij de keuken bestelde en daar was duidelijk op te zien dat wij een zwart blad hadden besteld ipv een licht grijs! Eerst sprak X ons vrolijk naar de mond en ze zouden dit even gaan bekijken. Uit eindelijk zijn we al 2,5 weken verder, diverse telefoontjes en gesprekken verder. Niemand weet van iemand wat ze daar doen! Nu blijkt dus dat X Geurts de verkeerde kleur nr”s als het verkeerde serie nr heeft vermeld op de opdracht. En nu hebben wij geleverd gekregen wat hij heeft ingevuld, oftewel het verkeerde, hij zegt dat wij hiervoor hebben getekend. Wij hebben aangegeven dat wij gekozen hebben voor o.a een zwartblad en als hij dan daar een kleurcode aan toevoegd in een order wij niet kunnen weten of dit wit groen paars of zwart is. De ergernissen stijgen en het erge is dat wij onze zwaar verdiende centen ( alleen al de keuken€8500) nu hebben uitgegeven aan een fout van X!!!! Die jongen heeft een fout gemaakt en doet nu gewoon liegen in mijn vrouw haar gezicht. Als je een fout maakt heb ik daar begrip voor maar deze jongen man liegt!!! Net zoals zijn collega”s bv X ! Aanstaande maandag zouden wij weer wat te horen krijgen van hun, ik zelf ben zeer boos naar de winkel gegaan, helaas was de verkoper niet daar. Keuken kampioen, koop hier nooit wat! Alleen maar ellende, onze wasbak ( in een keuken van 8500 euro ) zit met ductape vast gemaakt!!!!! Ff serieus!!!!! Wat een te slechte firma voor woorden! Koop hier nooit wat!

Als wij ons keukenblad, achterwand, werkblad van het kookeiland en de besproken wasbak krijgen geleverd. En een excusse van het liegende persooneel! De kosten die gemaakt worden als het geheel gedemonteerd / gemonteerd dientte worden. Denkend aan de 3 muren die opnieuw gestuct en geverft zijn. Ps ook de afzuifkap was beachadigd. Hier zouden wij ook een nieuwe voor krijgen . Dus !

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Rekko