Klacht: verkeerde diagnose

op 18 september 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb zondag 17 september de WW ingeschakeld , deze constateerde een kapotte dynamo zonder hem eerst te testen. advies was om mijn auto naar het ANWB station in Rhoon te laten slepen en te laten repareren voor 325 euro en dit contact af te rekenen. Omdat ik geen 325 euro contant bij me had dit in eerste instantie niet gedaan. Maandag 18 september toch de ANWB WW ingeschakeld om hem te laten repareren, andere collega heeft eerst mijn dynamo getest deze bleek in orde te zijn! Een draad van de Dynamo naar de accu bleek niet goed te werken waardoor de accu niet op laad. Deze gemaakt binnen 20 minuten klaar. Ik vindt het dan ook erg dubieus dat de eerste collega alleen 2 klappen op de dynamo heeft gegeven en niet getest heeft of deze kapot is maar we een diagnose stelt dat mijn Dynamo moet vervangen worden voor 325 euro en contant af te rekenen. Ik wil dan ook een klacht indienen tegen deze meneer in kwestie omdat ik zijn beweeg redenen nogal dubieus vindt!

collega erna heeft na het testen van mijn dynamo geconstateerd dat het een draadje was naar mijn accu. Deze gemaakt waardoor ik weer verder kan rijden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthew78