Klacht: verkeerde bovenkasten geleverd + slechte montage

op 10 september 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maatwerk keuken van 10.000,- euro besteld en betaald bij Keuken Kampioen.

Problemen:

1. Verkeerde bovenkasten geleverd. (zie foto)
2. Verkeerde gipswand geleverd. (zie foto)
3. Verkeerde formaat van de werkblad geleverd. (zie foto)

Gewenste Oplossing:

1. Juiste(betaalde) bovenkasten leveren.
2. Verkeerde gipswand corrigeren of vervangen.
3. Werkblad met juiste format leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer Tam, Wat vervelend dat er een aantal dingen niet goed geleverd zijn. Ik wil graag voor uw aan de slag maar kan helaas met de gegevens die u heeft aangeleverd u order niet achterhalen. Kunt u ons via mail uw ordernummer sturen? U mag dit sturen naar webcare@keukenkampioen.nl. Met vriendelijke groet, Bram - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht jt2016

2 maanden geleden - 20220062386

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 13 september 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Tam,

Ik heb begrepen dat er vanuit het filiaal inmiddels contact met u opgenomen is. Hierbij is afgesproken dat u in het filiaal langs gaat om de situatie daar te bespreken en te kijken naar een oplossing. Ik ga er vanuit dat dit goed gaat komen.

Met vriendelijke groet,

Bram - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 06 oktober 2017 om 12:15 geantwoord

Nog geen oplossing gekregen na twee keer langs geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door jt2016