Klacht: Verkeerde boeking

op 08 juni 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een boeking gedaan, waar ik perongelijk vertrek en eindbestemming had verwisseld.. Nu had ik daarover contact opgenomen en er wordt gewoon gezegd ” jammer het is éénmaal geboekt dus kan het niet terug terug gedraaid worden.. waardoor ik geheel nieuwe ticket moest kopen.. vervolgens wordt ik naar de voorwaarden verwezen artikel 4.3 waar het overgaat wanneer je een ticket annuleerde of verbreekt.. terwijl het in mijn geval gaat om verkeerde boeking..

Voor mij en velen te adviseren geen tui hoe goedkoop ze ook zijn..

Met vriendelijke groet

Youssef Touzani

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas te vreden wanneer ik de nutteloze ticket geheel vergoed krijg. Bovendien heb ik weer via hen gewoon een nieuwe ticket betaalt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Salihhh