Klacht: Verkeerde beooordeling

op 03 februari 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Heb twee weken geleden contact gehad met Eneco omtrent teruggaven.
Werd geholpen door aardige mevrouw maar volgens mij weinig kennis van zaken.
Kreeg 30-12-2019 nota met teruggaven van€225,84.
Vervolgens kreeg ik op 10-01-2020 een correctie nota en krijg dan nog maar
€109,72 terug met het verhaal dat steden een fout had gemaakt.
Wij hebben alle nota nagekeken en er was geen nota bij van januari toen wij een slimme meter kregen. En wat blijkt hebben wij in deze maand ineens 100
KUB meer gebruikt.
Wij hebben dit aan gekaart bij Eneco maar hun zeiden dat wij dat uit moesten zoeken met stedin en deze zei weer dat ze nooit geen correcties doorgaven aan Eneco.
Heb vervolgens een hele slechte receptie gegeven op een enquête van hun in de hoop dat zij contact met mij zouden opnemen maar ook hier hoorde ik niets op.
Welke stappen moet ik nu nog ondernemen om te kijken wie er nu verkeerd zit.
Voor mij is de slimme meter dus niet echt slim.

Als ze mij goed kunnen vertellen wat er verkeerd is gegaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Francis jade

7 maanden geleden - Fijn dat dit word uitgezocht dan blijf ik een tevreden klant bij Eneco zoniet dan denk ik erover na om over te stappenMvg. Marian Klaassen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

7 maanden geleden - Beste mevrouw Klaassen,Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Door een fout aan onze kant is uw klacht blijven liggen.Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer duidelijkheid wenst omtrent de correctienota die u in januari heeft ontvangen. Ik zoek dit graag voor u uit om u zo van de nodige informatie te kunnen voorzien. Hiervoor dien ik te beschikken over uw klantnummer. Kunt u deze vermelden in het veld 'extra informatie'?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Denise Eneco Webcare

Bericht van Eneco

7 maanden geleden - Beste mevrouw Klaassen,Eerder deze week heb ik u gevraagd uw klantnummer te vermelden in het veld 'extra informatie'. Op basis daarvan kunnen wij u voorzien van de nodige informatie. Kunt u alsnog zo snel mogelijk uw klantnummer invullen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Denise Eneco Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 17 maart 2020 om 10:41 geantwoord

Beste mevrouw Klaassen,

Helaas heb ik geen reactie meer van u mogen ontvangen. Om die reden sluiten wij de klacht via dit kanaal. Dit betekent dat de klacht als 'opgelost' gemarkeerd wordt. U heeft hierna nog steeds de mogelijkheid om te reageren én uw klantgegevens aan te vullen.

Ik vertrouw erop u voldoende geinformeerd te hebben.

Denise
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Francis jade