Klacht: Verkeerde bank

op 17 februari 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 19 februari 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Day,

Wat onhandig dat je zus naar een verkeerd rekeningnummer jouw geld heeft overgemaakt. Het rekeningnummer wat jij hier aangeeft, bestaat niet. Dit heeft te weinig getallen. Dat betekent dat het geld niet van je zus haar rekening af is of binnen een paar dagen weer terug is.

Mocht je zus toch naar een langer en bestaand rekeningnummer verkeerd het geld hebben overgemaakt, kan ze het beste nogmaals 1 cent overmaken en in de omschrijving vragen het geld terug te boeken. Als dat geen effect heeft, kan ze zelf met haar bank contact opnemen. Samen met haar bank kan er een verzoek naar de ontvangende rekeninghouder gestuurd worden om het geld terug te boeken.

Met vriendelijke groet,

Janwalter
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Day.x