Klacht: Verkeerde afmetingen geleverd en kleur

op 22 juni 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Dit de eerste en de laatste keer dat ik ooit bij keuken kampioen zal wezen… Ik had doorgegeven dat ik de kleur wit wilt maar krijg een kleur van gebroken wit.. Ja, en dan zeggen ze dat we een handtekening hebben gezet… Klopt naar een wit kleur wel ja op de papier stond geen gebroken wit maar wit .. Wat er begrepen wordt onder wit dat weet ik dus ook niet.. De afmetingen die keuken kampioen zelf had gemeten komen niet overen met de keuken die we hebben gekregen en wordt ook gezegd dat we moeten zagen, wat is dit ? … Het was echt laatste keer nooooit meer.. En komen ze nog ook zeggen klantvriendelijkheid dat zijn jullie zeker niet…

Nieuwe Witte keuken en op maat !!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik heb uw bericht doorgegeven aan de afdeling klantenservice. Zij nemen zsm contact met u op en zullen kijken wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 27 juni 2017 om 17:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb vernomen dat u reeds contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice. Er staat voor u een nieuwe kast en koelkastdeur in bestelling, hiervoor komen we 05.07 bij u langs. Met betrekking tot de kleur van de keuken handhaven wij ons standpunt zoals reeds aan u aangegeven.

Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 29 juni 2017 om 00:35 geantwoord

Met de kleur ??? Jaa ik had tijdens het kopen van mijn keuken aangegeven dat ik het kleurrr wit wilt maar er werd tegen mij gezegd dat wat wij onder teken dat het gewoon wit wit is... Hij is gewoon gebroken wit !!! Wat verstaan jullie onder het kleur wit ????? Nou dit is gewoon niet normaal wat jullie doen...!! Tot Hand tekening zetten wordt iedereen verwelkomt en zijn ze zo klantvriendelijk.. En opeens wordr er hand tekening gezet worden de personeels opeens iemand anders... Waar blijft klantvriendelijkheid ???? Zooooo nep zijn jullie dus !!

Alle klachten die gemeld zijn door Cick