Klacht: Verkeerde afmeting en kleur

op 22 juni 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Dit is de eerste en de laatste keer dat ik ooit bij keuken kampioen zal wezen… Ik had doorgegeven dat ik de kleur wit wilt maar krijg een kleur van gebroken wit.. Ja, en dan zeggen ze dat we een handtekening hebben gezet… Klopt naar een wit
kleur wel ja op de papier stond geen gebroken wit maar wit .. Wat er begrepen wordt onder wit dat weet ik dus ook niet.. De afmetingen die keuken
kampioen zelf had gemeten komen niet overen met de keuken die we hebben gekregen. We bellen en krijgen te horen dat we hem zelf moeten zagen…wat is dit ? Wauw met zo veel vestigingen ((zo veel klantvrindelijkheid)). Het was echt laatste keer nooooit meer.. En komen ze nog ook zeggen klantvriendelijkheid dat zijn jullie zeker niet… En geen 1 ster waard !!!!

Een nieuwe WITTE keuken en goede afmeting

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik heb uw bericht doorgegeven aan de afdeling klantenservice. Zij nemen zsm contact met u op en zullen kijken wat de mogelijkheden zijn. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 27 juni 2017 om 17:04 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb vernomen dat u reeds contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling klantenservice. Er staat voor u een nieuwe kast en koelkastdeur in bestelling, hiervoor komen we 05.07 bij u langs. Met betrekking tot de kleur van de keuken handhaven wij ons standpunt zoals reeds aan u aangegeven.

Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 27 juni 2017 om 17:40 geantwoord

Door de foute levering moet ik de kosten van de monteur nogmaals betalen. Ben niet blij mee. Heb het hun ook doorgegeven. Dit is geen oplossing als ik 2 weken extra moet wachten en iemand anders moet inhuren om deze op te zetten. Door hun moet ik dus geld uitgeven uit mijn eigen zak.

Alle klachten die gemeld zijn door Ebu cck