Klacht: Verkeerde aflevering

op 21 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren, 20 december om 10.52u is er een pakket bij bij thuis gebracht. Zonder dat ik thuis was of iemand het heeft aangenomen. De bezorger heeft het waarschijnlijk ergens neer gelegd of opgehangen op een plek waar een ander het zo mee had kunnen nemen. Gelukkig is dit niet gebeurd. Maar heeft wel onze hond het pakket te pakken gekregen en dit totaal kapot gemaakt!

Als de kapotte spullen vergoed worden, en er duidelijk gemaakt wordt aan de bezorgers je geen pakket zomaar ergens neer legt. Het waren was nu kleding voor hetzelfde zit er iets in waardoor onze hond ziek wordt!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 17:13 geantwoord

Heeft op 21 december 2017 om 23:37 geantwoord

Hallo chayenne,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat jullie er wat mee doen!

Ik heb een klacht bij de verzender ingediend, helaas krijg ik daar geen reactie op. Het is een Engels bedrijf en als je contact opneemt of mailt gaat dit via het hoofdkantoor in Engeland, zoals je kan raden is dit niet makkelijk. Daarom verzoek ik jullie om dit zelf met hun op te lossen of met mij op te lossen. Tenslotte zou ik het onterecht vinden als ik dit met eigen handen allemaal moet regelen terwijl het een fout van dpd is. Ik hoor graag je reactie!

Vriendelijk groet, annemarijn donkelaar

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarijndonkelaar