Klacht: verkeerde adres aangeboden

op 02 mei 2017 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

Via Alie xpress order geplaatst bij Jiangsu Auto Mall ,pakket is door verkeerde postcode op verkeerd adres aangeboden (6665 GZ had 5665GZ moet zijn,fout door verzender gemaakt) deze bewoner weigerd pakket omdat naam en adres behalve de potcode niet klopte.
Post.NL zet vervolgens pakket weer op het vliegtuig richting verzender en die neemt het vervolgings met succes op 13-03-2017 om 11,00 in ontvangst.
Ik maak melding dat ik het pakket niet heb ontvangen en na diverze mails stuurt een Lanaya mijn een mail dat het pakket succesvol is afgeleverd ,maar heeft schijnbaar een heel klein neusje want als ze goed kijkt ziet ze dat het bij hen succesvol is afgeleverd.
Omdat zij zelf ingeven dat ik het pakket heb ontvangen kan ik na 25 mails na 15 dagen(inmiddels verlopen ) geen dispute voor een geschil meer maken en ben ik mijn geld door de halsstarrigheid van de verzender kwijt.

Als Aliexpress aanspreekbaar blijft als een transactie niet goed is verlopen,zoals in dit geval dat verzender een bevestiging kan doen die door de ontvanger moet worden gedaan en dat vanaf het tijdsstip van zulke valse verklaring de 15 dagen ingaan waarin men nog kan reclameren.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alie-expres

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alie-expres nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdbroeka