Klachten over Alie-expres

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Alie-expres zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

5 klachten gemeld
5.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

10 inch tablet

Klacht van robje 280849 op 30 augustus 2021 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

voor maand geleden gekocht werkte na 2 weken niet meer contact gezocht met de leverancier zat garantie op moest deze zelf retouneren gedaan met post .nl de leverancier div malen benaderd ik denk een maal of 6 hij heeft elk... Lees meer

Geen geld terug

Klacht van P.v.d.Bergh op 11 mei 2021 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

Op 31 maart zou binnen 20 dagen mijn geld €12,60 terug betaald worden van: Bestel-ID: 3009327510469786 Besteltijd: 13:58 09 februari 2021 Winkelnaam: SoDiscounT Store Verwerking van terugbetalingen: 31-03-2021 Nu 11-05-2021 nog niets terug. Verkoper laat na diverse mails niks van zich horen. Lees meer

klacht

Klacht van Willem Wolters op 15 februari 2021 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

Ordernummer: 3008857973564456 is niet geleverd afgesproken met de verkoper nog een paar dagen te wachten daar ben ik accoord mee gegaan daarop is het geschil gestopt het het echter nog steeds niet ontvangen en eis daarom mijn geld terug de verkoper... Lees meer

bezorging

Klacht van albert 66 op 08 september 2020 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

klagen bij aliexpres in nederlands onmogelijk. Ik heb een mail ontvangen van encore logistics mijn bezorg adres klop niet,heb nooit eerder probleen gehad met aliexpres bezorging via postnl of dhl, op hun site kun je4 nieuwe gegevens invullen encore logistics is... Lees meer

Niet ontvangen

Klacht van 0612843350 op 07 januari 2020 over Alie-expres in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb nog niets ontvangen.bij Ali express bij bestellingen staat ontvangen.niet dus.het pakketje is aangekomen in Amsterdam.internationar.mail.centre.bezorgdienst.2019-12-24.om tijd:23.23.Maar ik heb nog steeds niets ontvangen.TrackingnrLL631880155LU.b.v.d. Vaan dijk.scheldestraat39.postcode 5704AG.Helmond.nederland. Lees meer