Klacht: Verkeerd voorgelicht

op 08 juni 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Zeer zeer slechte service!!!
Keuken (4 kastjes en een hoge kast inc. apparatuur) besteld met Bora plaat en afzuiging, keuken kostte bijna €9000
Wij wilden een buitenafzuiging, op dringend advies van verkoper van keukenconcurrent Oss een binnenafzuiging gepakt, want dit was veel beter, alle luchtjes zou worden gerecirculeerd en je zou extra warmte hebben.
Maar deze verkoper vergat te vertellen dat de vloer van de keuken tijdens het koken spiegelglad zou worden door de vocht dat door de binnenafzuiging vrij komt.
Klacht hierover ingediend, 2x zijn ze komen kijken en allebei zeiden ze dat we buitenafzuiging moeten hebben en dat dit een bekende klacht is.
Kosten om dit te verhelpen zouden op €500 à €550,- komen
Nu wil de keukenconcurrent dat we €813, betalen om dit te verhelpen.
Schandalig hoe ze omgaan met klanten als ze al betaald hebben

Als wij normaal eten kunnen koken zonder dat de vloer spiegelglad wordt.
Wij zijn genegen om de helft van het bedrag dat door de beide mannen die bij ons waren is verteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 22 juni 2021 om 09:44 geantwoord

Beste Frans en Marianne,

In verband met uw bovenstaande klacht over het berekende bedrag in de offerte hebben we intussen een aantal maal contact met u opgenomen. Hierbij hebben we u toegelicht waaruit het bedrag is opgebouwd en waarom het bedrag hoger is dan de genoemde € 550,-. Het spijt ons, maar zoals aangegeven kunnen we u helaas geen lager bedrag offreren.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Heeft op 22 juni 2021 om 12:31 geantwoord

Wij krijgen géén specificatie van de kosten.
Erg vreemd

Alle klachten die gemeld zijn door Frans en Marianne