Klacht: Verkeerd product

op 07 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vanochtend heb ik een laptop gekocht bij de Media Markt. Vriendelijk ben ik geholpen met het vinden van de juiste laptop. Maar toen ik thuis kwam bleek het de verkeerde kleur (wit), terwijl ik een zwarte laptop had uitgezocht en ze het ook verder niet over een kleur heeft gehad! Vervolgens heb ik met een medewerker van de Media Markt gebeld en zij zei dat ik de laptop niet moest opstarten en terug moest komen om te ruilen. Bij de klantenservice wordt me eerst verteld dat ik hem niet kan ruilen omdat ik de doos van de laptop thuis heb geopend. Vervolgens uitgelegd etc. en kreeg ik een creditnota. Toen moest ik zelf weer naar boven, naar de afdeling en iemand zoeken die mij aan de juiste zwarte laptop kon helpen. Deze medewerker zei dat er met een verkeerd artikelnummer is gewerkt en dat de medewerkers er niet eens van op de hoogte waren dat er ook een witte laptop is dus dat daar de fout lag. De fout lag dus bij Media Markt zelf maar daar voor heb ik dus wel 50 km extra gereden, wat mij naast de extra km’s ook een hoop tijd heeft gekost. Verder vond ik dat ik niet erg vriendelijk ben geholpen, er werd bij de klantenservice gedaan alsof ik niet goed opgelet had en dat ik Media Markt erg dankbaar moet zijn dat zij mee wilden werken om hun eigen fout op te lossen !

Een excuus van de Media Markt en een kilometervergoeding

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrittvdGeest