Klacht: VERKEERD overgenomen huisnummer

op 11 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
bij de transfer van mijn pakket van BPOST (BE) naar DPD (NL) werd plots van mijn huisnummer 5 –> 50 gemaakt, hierdoor is mijn pakket nooit aangekomen op mijn adres, maar bij de buren van huisnummer 50, namelijk 48, deze laatste heeft MIJN pakket dan bezorgd aan nr 50 die alsook een briefje in de bus had ontvangen. Ik ben dan op eigen houtje de hele verzendprocedure afgelopen en heb dan uiteindelijk ontdekt dat mijn pakket bij nr 50 lag, hiervoor heb ik zeker een 15 euro belwaarde opgebruikt, deze wens ik dan ook terugbetaald te zien aangezien het een grove FOUT is van DPD om nr 50 over te nemen ipv nr 5, heel onoplettend !

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik mijn belkosten terugbetaald krijg ter waarde van +/- 15 euro om mijn pakket terug te vinden.

Mijn trackcode : 0530 8016 7098 371

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Celine0610