Klacht: Verkeerd leidingschema

op 18 oktober 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb mijn leidingen laten verleggen aan de hand van de tekening en afmeting wat ik van keukenkampioen had gekregen.Mijn keuken is gister geleverd. Ze gaven aan dat de leidingen niet goed waren en bijna alle leidingen gas en water verlegd moesten worden. Dat is ook gebeurt. Het heeft me 600 euro gekost. Vandaag komt de keuken monteur en geeft aan dat de leidingen weer verlegd moeten worden. bijna dezelfde plek als eerst. dit grapje gaat me weer 600 euro kosten. Ik zit nu ook 1 week langer zonder keuken. lekker als je twee kleine kinderen hebt en geen koelkast. Dit allemaal door onervaren verkopers.

Als ik mijn gemaakte kosten vergoed krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Mersini-Erkelens, Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat uw klacht niet serieus wordt genomen. Uw melding is bij ons bekend en ik zie dat u hierover ook al contact heeft gehad met de leidinggevende van onze service afdeling. Ik begrijp dat het een erg vervelende situatie is en daarom zorg ik ervoor dat er zo snel mogelijk opnieuw contact met u wordt opgenomen door ons regiomanagement. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Mersini-Erkelens, Er is op gisteren telefonisch contact met u en de regiomanager geweest en is er een afspraak gemaakt in één van onze filialen om het hele verhaal nogmaals te door te spreken. Uiteraard met het doel om er samen uit te komen en u weer een tevreden klant te maken. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 11 november 2016 om 13:59 geantwoord

Beste mevrouw Mersini - Erkelens,

Ik heb begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan mag u bellen naar mijn collega's van de service afdeling. Zij staan u te allen tijde graag te woord.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door K. Mersini