Klacht: verkeerd geleverd

op 14 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

9 maanden geleden - Beste Jan, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Een pakket neerzetten zonder neerzettoestemming is niet de bedoeling. Om deze reden heb ik een klacht ingediend bij de desbetreffende transport afdeling en zullen wij dit verder intern afhandelen met de chauffeur in kwestie. Mag ik het pakketnummer ( 14 cijfers) van het betreffende pakket? Dan stuur ik deze direct door. Met vriendelijke groet, Chayenne

Alle klachten die gemeld zijn door caparis