Klacht: Verkeerd artikel geleverd – geen omruiling of terugbetaling aangeboden

op 04 juni 2018 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 mei bestelde ik een lamp van www. fruugo.nl. Op 22 mei werd het verkeerde lampje afgeleverd.
Ik nam onmiddellijk contact op met Fruugo (dezelfde dag) – en legde de situatie uit. Ik vroeg hen om een vervanging te regelen of, als dit niet mogelijk was, een terugbetaling.
Hun eerste reactie (in het Engels) was om mij te vragen contact op te nemen met hun verkoper.
Ik vertelde hen dat ik had besteld bij fruugo, niet bij hun leverancier.
Vervolgens vroegen ze om foto’s van wat was afgeleverd, wat ik had aangeleverd.
Ze beweerden toen dat de geleverde lamp correct was. Ik stuurde ze foto’s van hun website om aan te geven dat dit niet klopte.
Ze reageerden daarop door me te vertellen dat ze dit met hun ‘winkelier’ moesten bespreken.
Mijn laatste correspondentie met fruugo (op 29 mei) was dat ik eiste dat ze de juiste lamp of een restitutie zouden leveren. Ik herhaalde dat het hele proces te lang duurde en dat ik een snel antwoord eiste.
Het is nu 4 juli – en ik heb geen antwoord van hen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon de lamp die ik heb besteld, of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ajohnm