Klacht: Verhuizing wordt niet goed verwerkt

op 27 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik heb mijn verhuizing tot twee keer toe doorgegeven via mijn nuon, deze wordt niet goed verwerkt. Met resultaat dat liander tot twee keer toe een brief stuurt om leveradres af te sluiten( zij kunnen niks doen). Via telefonisch contact met nuon wordt verbinding verbroken op 20 jan i.v.m. Technisch probleem, op de mail van 20 jan heb ik op 27 jan nog steeds geen reactie ontvangen. Op 27 jan eerste keer bellen, systeem na adres inspreken blijft vasthangen, na tweede keer bellen na 10 min in de wacht nog niet telefoniste gesproken en heb ik de verbinding verbroken.
Op 30 dec wel ontvangstbevestiging verhuizing en meterstanden per mail.
De afrekening staat klaar op mijn nuon, maar is naar oude adres verstuurd, terwijl ze wel de verhuizing verwerkt zouden hebben.

Per brief ontvangstbevestiging verhuizing op mijn nieuwe adres en doorgeven aan liander. Excuses voor slechte klantenservice en compensatie gemaakte belkosten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 27 januari 2014 om 14:16 geantwoord

Beste Lininklacht81,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak en niet correct verwerken van uw aanmelding.
Graag help ik u via deze weg. Als u uw gegevens stuurt naar webcare@nuon.com t.a.v. Renata, dan los ik het graag voor u op.

Alvast bedankt.

Renata