Klacht: Verdwijntruc na foutief leveren

op 03 september 2017 over Whinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Begin augustus hebben wij door Whinkel een pc laten samenstellen. Tot zover de afhandeling ging alles prima. Additioneel hebben wij telefonisch contact gehad om hierbij een hdmi splitter te leveren die ervoor kon zorgen dat 2 pc’s op 1 scherm konden aangesloten worden. Bij ontvangst bleek dat wij de verkeerde hdmi splitter hebben gekregen. Hiervoor hebben wij meteen contact opgenomen met de verkoper en gevraagd om een ruil voor de correcte splitter of terugbetaling. Inmiddels hebben tot meerdere malen toe contact gehad met de verkoper die steeds beloofd de fout recht te zetten maar zonder enige echte actie. Tevens zijn 4-5 mails naar de klantenservice en de verkoper in kwestie gestuurd waar geen enkele terugkoppeling op komt.

Graag wil ik geld retour of de correcte splitter ontvangen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Whinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Whinkel.nl

7 maanden geleden - Ik neem aan dat je klacht inmiddels is opgelost?! Zo niet neem dan direct contact met ons op! Vriendelijke groet, Whinkel

Reactie van de melder van de klacht Tiffanys2634

7 maanden geleden - Na verschillende keren pushen nog is het uiteindelijk opgelost. Daarentegen hebben we inmiddels verschillende keer naar een offerte gevraagd voor het samenstellen van een pc, welke ook alweer is uitgebleven. De koop is uiteindelijk doorgegaan bij een ander bedrijf. Nooit meer whinkel.nl voor ons, jammer gezien dit eerst veelbelovend leek. Schijn bedriegt zeggen ze dan.

Bericht van Whinkel.nl

7 maanden geleden - Jammer dat het zo gelopen is Tiffany. Mijn welgemeende excuses daarvoor. Gelukkig is de klacht in ieder geval opgelost. Vriendelijke groet, Whinkel

Alle klachten die gemeld zijn door Tiffanys2634