Klacht: Veel wordt afgekeurd

op 10 juni 2015 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik doe de scoupy acties samen met familie en vrienden. Wij krijgen veel brieven dat de aanvraag is afgekeurd, omdat volgens hun de bon al gebruikt was, wat niet het geval is. Nu iss wieckse radler weer afgekeurd, terwijl ik de bon maar 1 keer heb gebruikt. Als ik ze schrijf maken ze het wel in orde maar het is een heleboel werk. Hun administratie deugd volgens mij niet, en dat heb ik ze al vele keren geschreven. Ook mijn familie keden krijgen deze brieven.
Heel vervelend want de opzet,van scoupy is heel leuk, maar de uitvoering laat veel te wensen over

Als ze gewoon uitbetalen , bij de eerste aanvraag

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Ingrid,Onze excuses voor de verwarring. Ik leg graag uit hoe ons systeem werkt, hopelijk geeft dat meer duidelijkheid.Het komt voor dat er twee Cashback-aanvragen binnenkomen voor hetzelfde product, met exact dezelfde kassabon. Bij SCOUPY zijn we erg alert op bonnen die dubbel ingediend worden. Je mag immers per product maar 1x je geld terug vragen. Zo’n aanvraag wordt daarom automatisch door ons afgewezen.Per Cashback-aanvraag per product, accepteren we dus alleen unieke bonnen, die nog niet eerder gebruikt zijn.Het komt ook wel eens voor dat een groepje mensen allemaal tegelijk de producten koopt en die producten ook allemaal tegelijk afrekent, waardoor alles op één kassabon komt te staan. Zodra die mensen allemaal afzonderlijk Cashback-aanvragen indienen met exact dezelfde de kassabon, wordt de aanvraag afgewezen. Dit komt doordat de bon niet uniek is, hij is immers al eerder gebruikt voor een andere aanvraag voor dit product.We willen er graag voor zorgen dat jouw Cashback-aanvraag snel en makkelijk verloopt.Voor toekomstige Cashback-aanvragen willen we je het volgende adviseren: Als meerdere mensen samen hetzelfde product kopen, zorg er dan voor dat deze producten los van elkaar afgerekend worden, zodat elke persoon een eigen kassabon krijgt. Op die manier wordt elke Cashback-aanvraag ingediend voorzien van een unieke kassabon.Antwoord op deze en andere vragen kun je ook teruglezen op onze pagina met “Veelgestelde vragen”: https://scoupy.com/nl/faq-cashbackMocht er nog iets onduidelijk zijn, dan horen we graag van je. Je kunt een bericht sturen naar [email protected] groet,Philip SCOUPY Customer Service

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Grit12