Klacht: Veel te kleine kamer voor 5 personen

op 04 september 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben voor 5 personen een vakantie geboekt naar pylibay in Kos.
Achteraf blijkt dat je helemaal niet voor 5 personen daar kan boeken.
Melde de receptie en was het een bekend probleem bij tui.
Als je zo makkelijk een 2 pers.kamer voor 5 personen kan boeken had ik wel losse tickets kunnen bestellen en de kinderen op een luchtbed neer gelegd wat misschien wel beter had gelegen.
Dus kregen wij een 2persoonskamer met daarin een stapel bed een 2pers.bed en een stretcher.
Stoel en kast waren op het balkon gezet waardoor er daar ook geen ruimte was.
Dit hebben wij gemeld bij de reisleidster en het probleem was bekend maar ons probleem.
Want de baas zal er niks aan doen.
Er was al een klacht ingediend maar daar is tot op heden nog helemaal niks van vernomen.(jammer genoeg)
Er stond op de site dat er was gerenoveerd.
Er was niks gerenoveerd en eten was heel slecht.
Nu hebben wij al een zieke dochter en als zij dat had gegeten hadden we zeker naar het ziekenhuis kunnen gaan.
Niks was gekoeld alles stond in de zon buiten.
Water filter was kapot werd naar 4 dagen pas iets aan gedaan.Ook geen vervanging voor water.
Terwijl mijn dochter medicijnen moet innemen.
Hoe kan je iets boeken wat op de site juist staat en op papier wat uitgeprint werd anders vermeld.
Dan is het makkelijk om te zeggen je hebt gekregen wat je boekte!!
Het is denk ik de fout van tui zelf!
Maar wij hebben hierdoor niet de vakantie gehad waarop gehoopt en verdere kosten moeten maken voor het eten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een compensatie voor de gemaakte kosten gemaakt word en een teruggaaf van 1 ticket omdat wij een stretcher met de veren eruit wel beter nog zelf hadden kunnen regelen.
En dat er gehoor gegeven word aan een klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachttui