Klachten over Vattenfall

Vattenfall is een energieleverancier die bijna 2 miljoen huishoudens voorziet van stroom, gas en stadswarmte. In Nederland investeert Vattenfall fors in... Lees meer >

60% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 5 in Energieleveranciers

54 klachten opgelost
3.7 /10
24 stemmen

Inhoude energie belasting

Klacht van jitse71 op 19 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn vanaf 2007 klant bij Nuon/vattenfall. Zoals bekend zijn ze niet de goedkoopste. Maar we gingen uit van een degelijk/vertrouwd bedrijf. In 2013 zijn bij ons zonnepanelen geplaatst. Door beëindiging bedrijf en doordat de kinderen het huis uit gingen. Bleef de laatste jaren ons netto... Lees meer

Eindafrekening

Klacht van K. Germers op 18 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik wacht nu al aardige tijd om mijn tegoed van een eindafrekening bij Vattenfall uitbetaald te krijgen. Ik zou het eerst omstreeks 17 september 2021 uitbetaald krijgen, niet gebeurd! Vervolgens zou ik het binnen 10 werkdagen moeten ontvangen, niet gebeurd!... Lees meer

Te hoge rekening

Klacht van gabina11 op 07 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Medio juli kreeg ik een hoge rekening van Vattenfall. Nadat ik met ze gebeld heb, werd mij verteld dat mijn meter waarschijnlijk niet goed functioneerde. De meter telde maar op 1 meter. Na hun advies heb ik contact gehad... Lees meer

3x25 ampere

Klacht van gercos op 16 september 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben een elektrische auto gekocht. Om die sneller op te kunnen laden heb je een 3 fase aansluiting nodig. Die hebben wij gelukkig, althans dat dachten wij, want op de jaarrekening staat Liander 3x25ampere en een bedrag erachter. Echter... Lees meer

Inloggen

Klacht van 24513591 op 15 september 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik probeer an een aantal weken op vattenfall in te loggen maar krijg steeds op de scherm te zien- SORRY VAN WEGENS ONDERHOUD ZIJN TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR. Dat duurt toch geen 3 weken of 4 weken. Mvg Gaston Lees meer

Slimme meter

Klacht van DHulsman op 20 augustus 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Inmiddels hebben wij sinds 17-6-2020 een slimme meter, echter het enigste voordeel is dat Vattenfall de meterstanden zelf kan aflezen, en wij hebben er eigenlijk niets aan. Hierover heb ik al een paar keer contact gehad en werd doorverwezen naar Liander... Lees meer

Compliment van John5758 op 19 februari 2021 over Vattenfall

Dank U voor het serieus nemen van dit voorval en de nette afwikkeling.

Groet,
John Seelen

Compliment van Rothbarth op 04 december 2020 over Vattenfall

Iets naar een onjuist adres sturen kan iedereen overkomen. Hartelijk bedankt voor het snelle herstel!
mvg Flip Rothbarth

Compliment van Jamay1806 op 27 oktober 2020 over Vattenfall

Bedankt! Ik hoop ook dat ik op de app netjes behandeld word, want op de app is het gisteren zeker niet klantvriendelijk gegaan en de naam die is genoemd is zeker niet de persoon die er op dat moment zat.
Mijn complimenten voor Michelle die ik vandaag rond 10 uur gesproken heb.

Compliment van GERRIT1HENNIE op 03 april 2020 over Vattenfall

ik hoop het ook als het mij niet bevalt kom ik zeker terug dus bel maar nog een fijn weekend

Compliment van Delana op 06 maart 2020 over Vattenfall

Ik heb vandaag de jaarnota van €27,43 betaald. Ik wil voor de nota van €194 voor maart een betalingsregeling treffen. Graag betaal ik het in 3 termijnen. Is dit aub mogelijk?

Compliment van MLM1 op 04 februari 2020 over Vattenfall

Super, bedankt!

Compliment van op 26 augustus 2019 over Vattenfall

Snel een reactie en een oplossing. Bedankt Klacht.nl

Compliment van op 01 mei 2019 over Vattenfall

Ja ,ik kan nu makkelijk inloggen .Een misverstand met een ander email adres .
Bedankt.

Compliment van op 04 maart 2019 over Vattenfall

Beste Jeppe,

Bedankt tot zover. Zou u nog willen kunnen naar de gewenste oplossing, beschreven in het eerste bericht? Daar verzocht ik ook of er gekeken kon worden naar de kosten van € 93,-, gerekend over 6 dagen. Dit lijkt me een onrealistisch tarief, dus ik hoop dat dit naar beneden kan worden bijgesteld. En aangezien dit andere omstandigheden dan normaal zijn, kan er ook gerekend worden op een welkomstpremie?

Bij voorbaat dank.

Mark Engberts

Compliment van op 23 januari 2019 over Vattenfall

Termijnbedrag nog hoog, maar iig aangepast

Compliment van Beveha72 op 19 november 2018 over Vattenfall

Beste Nuon,
service contact gebeld, en bij deze bedankt voor het vinden van een gepaste oplossing voor combinatie Stadswarmte en Stroom.
met vriendelijke groet,
Bart

Compliment van op 19 juni 2018 over Vattenfall

Ik heb een financiële compensatie gekregen. Dat bedrag dekt niet geheel de geleden schade, maar de medewerker van Nuon heeft (heb ik de indruk) erg zijn best gedaan om eruit te halen wat erin zat. Ik ben akkoord gegaan om deze kwestie verder achter me te laten.

Compliment van op 01 mei 2018 over Vattenfall

Geheel te vreden

Compliment van op 20 februari 2018 over Vattenfall

Hoi Nancy,

dank je wel. Het ligt nu bij Enexis

Compliment van op 19 januari 2018 over Vattenfall

Prima opgelost op deze manier.