Klacht: graag mijn geld terug

Thys Dirk op 01 december 2013 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de easyroller teruggestuurd zoals het moest, zelfs 16.30 euro retourkosten betaald, omdat het toestel niet voldoet aan onze eisen, veel te lichte kwaliteit, zijn geld niet waard.

Gewenste Oplossing:

Ik vraag enkel mijn geld terug, teruggestort op de rekening vanwaar het betaald is. Heb reeds een mail verstuurd doch geen enkele reactie terug. Heb nochthans duidelijk het artikelnummer vermeld. Mr Thys uit België

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 26 januari 2014 om 18:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant ,

Wij zien dat het bedrag op 15-12 terug gestort is op uw rekening

Groeten
Team Vanoutlet.nl

Alle klachten die gemeld zijn door