Klacht: van postnl ontvangen portokaart i.v.m. een onvoldoende gefrankeerd poststuk

op 19 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 19-12-2013 ontving ik van postnl een portokaart (betaalcode U03.131212.002072), waarop het te betalen bedrag van 1.80 werd genoemd. De kaart lag zonder het daarbijbehorende poststuk in mijn brievenbus.
Op www.post.nl/betalen heb ik wel informatie over dat poststuk gevonden, maar de daar genoemde afmetingen van het poststuk brachten geen informatie over de afzender. Ook de handschrift van het adres kwamen mij niet bekend voor.
Tot op heden heb ik het poststuk ook niet ontvangen.

Zo mogelijk zou ik alsnog het poststuk willen ontvangen. Als dan het verzoek van postnl blijkt terecht te zijn, wil ik het bovengenoemde bedrag betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:39 geantwoord

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door portoklacht