Klacht: Van het kastje naar de muur

op 13 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste Mediamarkt,

Door mijn slechte ervaring bij jullie voel ik mij genoodzaakt om mijn verhaal via social media te delen,

Ik heb op 25 November op black friday 3 producten met korting bij jullie besteld en er voor gekozen om de producten bij een vestiging te laten bezorgen. De volgende dag kreeg ik een bericht dat mijn bestelling met succes geannuleerd was. Ik heb toen gelijk contact gezocht met de mediamarkt klantenservice , want ik had mijn bestelling helemaal niet geannuleerd. Ik kreeg te horen dat de klantenservice niks voor mij kon betekenen omdat de bestelling waarschijnlijk was geannuleerd door de vestiging zelf. Dus ik nam contact op het de vestiging en ook zij konden mijn niet vertellen waarom mijn bestelling geannuleerd was , maar ze zouden het voor me uitzoeken. Nog geen halfuur later ontving ik een mailtje waarin stond dat mijn bestelling was geannuleerd omdat het ten tijde van mijn bestelling niet meer op voorraad was in de vestiging. Ik was best wel boos over dit antwoord want toen ik de producten bestelde stond er bij alle producten vermeld dat dit op voorraad was. Ik keek nogmaals op de website en zag dat alle 3 de producten die ik had besteld nog steeds leverbaar waren en besloot nogmaals een bestelling te plaatsen , maar nu koos ik ervoor om ze thuis te laten bezorgen. Mijn gedachte hierachter was dat de producten dan rechtstreeks uit het magazijn geleverd konden worden en zo was ik niet afhankelijk van 1 vestiging. Op 27 November kreeg ik een mailtje waarin stond dat 1 van de producten niet meer op voorraad was , maar dat het die week nog geleverd zou worden uit het magazijn. Hierna zou ik een track en trace code ontvangen. Op 7 december had ik nog niks gehoord dus ik besloot nogmaals contact op te nemen met de mediamarkt klantenservice om te vragen waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg toen te horen dat 1 van mijn producten nog steeds niet op voorraad was. Toen ik dat hoorde heb ik gevraagd of dan de andere producten opgestuurd konden worden en dan het product wat niet leverbaar was dan geannuleerd kon worden. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ze die middag een overleg had over het betreffend product en dat ze hierna wist wanneer deze leverbaar zou worden, ze adviseerde mij dat overleg af te wachten want ik kon dan immers altijd nog dat ene product annuleren. Ik nam haar advies aan en wachtte af. Ik kreeg inderdaad dezelfde middag nog bericht , maar in dit bericht stond alleen ” wij hebben uw vraag in behandeling genomen” . Op 11 december had ik nog steeds niks gehoord dus ik besloot nogmaals te bellen naar de mediamarkt klantenservice. Ik heb toen aan de telefoon verteld dat ik me best zorgen maakte of ik mijn bestelling zou ontvangen voor de kerst. Ik heb nogmaals gevraagd of de wel leverbare producten opgestuurd konden worden en het niet leverbare product geannuleerd. De meneer aan de telefoon begreep mijn vraag en zou hier gelijk werk van maken en ik zou dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag bericht krijgen. Ik kreeg toen op 13 december in de avond een bericht met ” 1 van de producten ( ditmaal een ander product dan voorheen ) is niet leverbaar en er is niet bekend wanneer deze leverbaar wordt. Nu was voor mij de maat vol en ik belde weer de mediamarkt klantenservice met de vraag of ik mijn bestelling kon annuleren. Niemand kon mij immers vertellen wanneer mijn producten geleverd zouden worden. Wat denk je.. ik kan mijn bestelling pas annuleren als ze verzonden zijn. en ik kan dus ook mijn geld pas terug krijgen als de bestelling geannuleerd is. ik heb dus 121,98 betaald voor producten waarvan niemand weet wanneer ik ze krijg.

Ik moet nu mijn cadeautjes ergens anders nog een keer gaan kopen en god mag weten wanneer ik mijn geld teruggestort krijg.

Dit is echt een typisch geval van het kastje naar de muur gestuurd worden. Geen enkele medewerker van de mediamarkt komt met een geschikte oplossing. Ik mag het allemaal zelf maar uitzoeken.

Ik ben normaal gesproken helemaal niet van het negatief delen op social media , maar jullie laten mij geen keus.

met vriendelijke groeten ,

Esther

Ik ben tevreden als mijn geld terug gestort wordt ik de producten binnen een week geleverd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Estherumelue