Mijn Klacht:
Op 18 september 2019 aangemeld bij vandebron energie. Binnen 14 dagen geannuleerd daar ik een boete moest betalen bij mijn huidige leverancier. Later hoorde ik dat ik geen boete hoefde te betalen dus op 3 oktober mij weer als nieuwe klant aangemeld. Toen hoorde ik van mijn oude leverancier dat ik mijn welkoms premie terug moest betalen. Op 10 oktober telefonisch geannuleerd bij Vandebron. Kreeg meteen een mail de overeenkomst was geannuleerd. Op 13 oktober om 21.00 uur kreeg ik een mail dat ik een boete moest betalen van 100,00 betreffende vroegtijdige beƫindiging contract. 14 oktober klantenservice gebeld was een fout in het systeem. De financiƫle afdeling zou het in orde maken. Op 19 oktober om 21.00 uur weer een mail met een nota van de boete. Ze reageren niet op e-mails en telefoontjes.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de boete geannuleerd wordt daar ik binnen 14 dagen heb geannuleerd. Wil daar een schriftelijke bevestiging van.