Klacht: Fraude met energie

Gooi40 op 15 juni 2019 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben jarenlang klant geweest bij Nuon. Toen ik een keer met een verkoper in gesprek ging van Van der Bron leek het me raadzaam eens over te stappen op groene energie. Na deze keuze is mijn energienota met 115,- euro per maand gestegen. Na jaar geen eindafrekening maar kreeg na 2 jaar de totale som van 4500,- euro!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik moest de gehele nota binnen 10 werkdagen overmaken. Dit bedrag kon ik niet betalen maar werd geacht dit wel te doen. Ik ben nu nog bezig met uitzoeken waardoor de nota zoveel hoger was. Het geld heb ik over moeten maken mbo familie want ze sturen gelijk aanmaningen. Ben gelukkig weer bij Nuon wat een verademing. Geweldige service en goede communicatie. Van de Bron NOOIT mee in zee gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Bericht van Van de bron

5 jaren geleden - Beste mevrouw Hoekstra, Hartelijk bedankt voor je review op klacht.nl. Begrijpelijk dat je geschrokken bent van de hoge eindafrekening. Zojuist heb ik per e-mail inhoudelijk gereageerd op je klacht. Voor verdere afhandeling van je klacht wil ik je verwijzen naar deze reactie. Ik ga ervan uit dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent. Met vriendelijke groet, Joris Serviceteam Vandebron

Alle klachten die gemeld zijn door