Klacht: Afsluiting gas en licht

Rachel11 op 18 januari 2022 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een betaling van oktober 2021 niet voldaan die is naar incasso gegaan samen met die van november. Ik heb met incasso afspraak gemaakt om 110 per maand af te lossen dat is in oktober gebeurt en weer in december maar nu wordt ik 20 januari afgesloten omdat ik nog 402,84 moet betalen aan de incasso mijn maandbedrag is 180 per maand plus de incasso kosten van 40 per maand maar er wordt nooit gesproken.over de tussentijdse betalingen aan de incasso van bijna 220. Mijn maandbedrag van okt heb ik 11 november voldaan maar dat hadden ze berekent voor de maand september want die was naar incasso gestuurd. Wat begrijp ik hier niet in dat ik de deurwaarder 623,84 opeens moest betalen want jullie hebben maand september oktober en november doorgestuurd maar ik heb jullie betaald op 11 november 180 en december heb ik 5 januari voldaan want mijn maand bedrag is nu 255. Ik wil niet financieel in de problemen komen als ik gewoon betaalt heb wat kan ik hiermee???

Gewenste Oplossing:

Als er uiteindelijk een goed bedrag wordt aangeven die ik jullie nog schuldig ben en als dat meer is wil ik bewijs. En de afsluiting natuurlijk stoppen. Want dit is onterecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel11