Klacht: zandfilterpomp

Kees Regt op 16 juli 2018 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande mail heb ik net naar hen gestuurd.

Twee weken geleden hebben we bij Tranenbroek de zandfilterpomp teruggebracht. Ik heb toen een klacht ingediend, omdat het om een pomp ging die maar 1 dag heeft gewerkt, en we die niet om mochten ruilen voor een andere.
Hij moest opgestuurd worden en het zou 10 dagen duren. Inmiddels zijn we al 14 dagen later, en nog steeds niets.

Op woensdag 4-7 heeft een meneer ons gebeld, en beloofd dat er achteraan gebeld zou worden, omdat dit soort dingen met dit weer toch wel wat spoed zouden hebben.
Een zoethoudertje blijkt dus.

Omdat men gewoon de telefoon niet opneemt, om te informeren hoe het er mee voor staat, ben ik afgelopen zaterdag maar weer naar de werkplaats gereden. Gevraagd waar de pomp bleef, omdat er na 12 dagen nog geen bericht was. Wat moeten we met een nieuwe pomp, die maar 1 dag draait en hij is toch echt nodig met dit weer. Wordt er gezegd; ‘Zet je het kleine pompje er toch gewoon op. Jullie kunnen hem ook verkeerd hebben aangesloten etc. Ja, we zijn gek. Dan had hij niet ruim een dag wel gedraaid. Stopte er gewoon plots mee.
Daar hebben we die grote toch niet voor gekocht? Dat werd zelfs nog geadviseerd door de verkoopster, die overigens super vriendelijk was.

Maar wat een vreselijke onbeleefde man achter de werkplaats balie zeg. Er was zaterdagmiddag een lange wachtrij. Dus druk. Maar dan kan je nog wel beleefd je klanten benaderen. Ben zelf altijd klantenadviseur geweest, en de afgelopen 3 jaar klantenservice medewerkster. Als het mijn bedrijf was, en het personeel zo mijn klanten zo zou benaderen, dan had hij al lang buiten gelegen. Het was een wat oudere man met een bril op. En dit ging bij iedere klant zo. Geen geduld, totaal klantonvriendelijk. Misschien toch maar eens cursussen geven hoe om te gaan met publiek, ook al zijn ze soms lastig. Ook dat ken ik.
Een andere man zegt nog tegen mij: ach, dat is hier altijd zo. En goede service kennen ze niet. Het is hier nooit anders. Fijn als men zo over het bedrijf gesproken wordt.

Maar goed, dat terzijde. Ik wil echt morgen een bericht terug, dat we de pomp in goede staat op kunnen halen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een goedwerkende pomp, of een nieuwe pomp heb gekregen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Nog steeds geen reactie terug ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door