Mijn Klacht:
tweede pinksterdag een eihangstoel besteld die was uitverkocht. Aanbetaling gedaan. 15 weken gewacht. Vandaag 15-08-2014 opgehaald. Bij het magezijn werd gecontroleerd en alles was goed.
Thuis de bescherming eraf gehaald en jawel een deuk in het onderframe, de stang paste niet.
Gebeld en we konden dus weer terug voor een nieuw frame. Daar kreeg ik te horen dat ik het maar eerst had moet controleren op schade, dus eerst ga je alles uitpakken en dan neem je het mee, het bord waarop dit opgeschreven staat hangt binnen en wij moesten buiten wachten!
Het frame was nu gecontroleerd en mocht het meenemen. de rest had ik thuis gelaten want dat was niet nodig volgens hun om dit mee te nemen.
Eenmaal thuis gekomen 90 km verder heen en weer dus al 180 gereden, was het frame wel goed, maar kwamen er achter dat de gaten in de hangstang scheef zaten. Opnieuw gebeld, maar welwillend, klantvriendelijk en kostenvergoedend absoluut niet. De telefoon werd neergelegd door hoofdkantoor. Had ik het maar moeten controleren voordat ik terug reed naar Dongen, hoe kan ik zien dat de gaten niet in orde waren als de stang niet erin past.
Of ik maar even naar Dongen wilde komen. Onkostenvergoeding nee daar doen we niet aan, misschien konden we een korting krijgen bij een volgende aankoop. Nee bezine kosten en een nieuwe stoel en toen na een lange discussie absoluut niet. Dat noemen ze dus klantvriendelijkheid.
Gewenste Oplossing:
Reiskosten vergoeding omdat ik voor een hangstoel dus 4 keer heen en weer moet bij elkaar opgeteld 320 km moet rijden, duur stoeltje.
