Klacht: Deuk in nieuwe gasBBQ

op 14 juni 2019 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Een gasbarbecue gekocht met een deuk erin waardoor de helft niet aansluit en de gasfles ook niet, na contact met de klantenservice te horen krijgen dat ze foto’s van de bon en beschadiging nodig hebben om te beoordelen of ze er iets mee kunnen doen.

Vervolgens gebeld worden en horen dat ‘tegenwoordig zoveel kan met photoshop dat ze niet weten of het echt is’, dat we de deuk er misschien zelf in geschopt hebben en dat we wel langs mogen komen maar dat ze niet kunnen garanderen er iets mee te doen. Misschien krijgen we een nieuwe, misschien ook niet. Misschien krijgen we korting, misschien ook niet. Misschien lachen ze ons uit, misschien ook niet. Dus een busje huren omdat die twee meter brede BBQ niet in je auto past en niet uit elkaar kan, om met je BBQ terug naar de winkel te gaan, om daar te horen dat je pech hebt omdat het er uit ziet alsof je het zelf hebt gedaan.

Wanneer we hem uit elkaar halen gaat hij wel kapot!!!

Korting op deze (beschadigde) bbq van 160 euro, OF een toezegging dat we een nieuwe krijgen wanneer we deze terugbrengen en excuses voor het impliceren dat wij zelf een deuk in de BBQ trappen of photoshoppen om korting te krijgen!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlagerLandgraaf