Klacht: Valselijk opgemaakte reparatienota van laptop

op 05 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Medion laptop ter reparatie aangeboden omdat hij niet meer werd opgeladen. Na drie weken reparatieoverzicht gekregen waarbij van alles vervangen moest worden, waaronder zelfs het mainboard. Er werden foto’s toegestuurd waarop waterschade te zien was. Laptop zonder reparatie terug laten sturen en naar ander bedrijf gebracht. Daar bleek er een kleine reparatie in de laptop noodzakelijk en moest de adaptor vervangen worden want die was door de storing “ontploft”. Totale schade slecht 85 euro en geen 282,47 zoals Mediamarkt had berekend. Volgens dit bedrijf was de laptop niet eens open geweest, want dit konden ze zien. De foto’s met de schade die ik heb ontvangen waren waarschijnlijk van een hele andere laptop. Ik ben het vertrouwen in de Mediamarkt volledig kwijt. Ik voel me opgelicht, belazerd en in de maling genomen door de Mediamarkt. Volgens mijn vrienden moet ik een stuk of FB zetten, maar dit heb ik (nog) niet gedaan. Ik ben bereid om e.e.a. mondeling toe te lichten en kan ook de reparatienota en foto’s opsturen.

Als ik in ieder geval de echte schade van 85 euro vergoed krijg, want dit zou bij Mediamarkt onder de extra garantie vallen wat ik heb afgesloten.
Tevens zou ik een andere tegemoetkoming ook zeer op prijs stellen om mijn vertrouwen in de Mediamarkt weer enigszins terug te krijgen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Mangnus