Klacht: Valse voorwaarden vodafone thuis

op 08 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Van ziggo zijn we overgestapt naar vodafone thuis. Glasvezel is na 2x geinstalleerd. De verkoper van de vodafone vertelde tijdens het verhaal dat er glasvezel zou komen en er verder niks hoeft te veranderen in huis. De kastjes zouden worden geplaatst en meer niet. Ook was hij onze contactpersoon, we hebben wel 10x gebeld maar er word niet opgenomen.Toen kwam de monteur en we waren erg verbaast en boos. Die vertelde ons dat vanuit de meterkast de draden moeten worden getrokken. Dat betekend voor ons een hele aanpassing in huis. Of de vloer er een deel uit omdat het dan de deur kan oversteken naar de goede kant van de woonkamer, of omhoog via de deur en gaten in de muren. Draden kunnen bij de deur niet worden weggewerkt en zijn pal in het zicht, of we moeten aan de achterkant van de meterkast opzij, waar we dus ook gaten moeten boren en dan kan het via de keuken helemaal om. De minst lelijke oplossing maar wel het hele huis op zijn kop. Toen vertelde de monteur ook nog eens dat we dan extra draden krijgen en deze voor eigen rekening zijn. Ook vertelde hij dat de telefoon in de meterkast moest staan. Dit was ons allemaal niet verteld, de modem zou in de kamer blijven. Als we evt draadloos wilde gaan werken dan moesten we zelf kastjes kopen maar kon hij ook het internet niet garanderen!Kortom we krijgen extra kosten, het huis moet overhoop en de snoeren zitten met gaten in de muren in het zicht! We hebben vodafone gebeld maar die vertellen ons dat ze niks kunnen doen en we de kosten van de snoeren ook niet terug krijgen. Als we onder het abbonnement uitwillen moeten we een boete betalen!

We willen onder het contract uit zodat we niets hoeven te verbouwen in ons huis. Mocht dit niet lukken dan zouden we al blij zijn als de kosten voor de kabel die langer word zodat we het het minst hoeven te verbouwen worden vergoed door vodafone!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chiel van klaveren