Klacht: valse voorlichting dubbel contract

op 09 oktober 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had mijn EON contract voortijdig opgezegd. De afgesproken opzegvergoeding voldaan. Nu meldt men dat ik ook apart een contract met ze heb voor de energiethermostaat. Ze brengen daarvoor nu apart maandelijks €16.50 in rekening gedurende de oorspronkelijke einddatum 17 maart 2019. Op de oude maandnota’ s is dit bedrag ook nooit vermeld.
Ondanks mijn protest weigert men dit contract te stoppen en brengt zelf hoge boetekosten in rekening.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als dit "contract" beëindigd wordt met terugwerkende kracht te weten 30 juni 2017 (einddatum energiecontract. Daarnaast ontvang ik graag duidelijke eindnotaspecificatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

2 maanden geleden - Beste heer Veenendaal, Ik heb u vandaag een e-mail gestuurd met een voorstel voor een oplossing. Ik ontvang graan een reactive. m.vr.gr E.ON klantenservice afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Kees 1951