Klacht: valse voorlichting dubbel contract

op 09 oktober 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Ik had mijn EON contract voortijdig opgezegd. De afgesproken opzegvergoeding voldaan. Nu meldt men dat ik ook apart een contract met ze heb voor de energiethermostaat. Ze brengen daarvoor nu apart maandelijks €16.50 in rekening gedurende de oorspronkelijke einddatum 17 maart 2019. Op de oude maandnota’ s is dit bedrag ook nooit vermeld.
Ondanks mijn protest weigert men dit contract te stoppen en brengt zelf hoge boetekosten in rekening.

Tevreden als dit "contract" beëindigd wordt met terugwerkende kracht te weten 30 juni 2017 (einddatum energiecontract. Daarnaast ontvang ik graag duidelijke eindnotaspecificatie.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

11 maanden geleden - Beste heer Veenendaal, Ik heb u vandaag een e-mail gestuurd met een voorstel voor een oplossing. Ik ontvang graan een reactive. m.vr.gr E.ON klantenservice afdeling klachten

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 11:54 geantwoord

Wij zijn bezig met het opschonen van onze administratie. Daarom wordt uw klacht door ons gesloten. Wij hebben deze klacht in het verleden in behandeling genomen en hebben wij al afgehandeld.

Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven