Klacht: VALSE INFORMATIE VAN VODAFONE KLANTENSERVICEZEGGEN DAT JE SMSJE KRIJG ALS JE JE LIMIIET BEREIKT HEB

op 02 december 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TWEE WEKEN GELEDEN KLACHT GEMELD NOG NIKS VAN VODAFONE MOGEN VERNEMEN MAAR ALS IK IET VOOR 5 DECEMBER BETAALD KOMT ER NOG IS 295 INCASSKOSTEN BOVENOP SCHOFTERIG BAH BAH.

EN NOGMAALS VODAFONE KAN ZEGGEN DAT IK EN ACCOUNT KON AANMAKEN EN ALLES IN KON IEN MAAR AANGEZIEN IK DIT VOOR EEN VRIENDIN HAD GEDAAN EN ZIJ AAN DE ANDERE KANT WOODE JKON IK GEEN ACCOUNT MAKEN DAAROM HEB IK VIJF TOT ZES MAAL VODAFONE KLANTENSERVICE GEBELD EN NU DANKZIJ HUN KAN EN MOET IK EEN BEDRAG ROND 1600 BETALEN GVD

Gewenste Oplossing:

BEN PAS TEVREDEN ALS VODAFONE MIJ TEGEMOET KOM MET HUN VALSE INFORMATIE

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mauricet