Klacht: valse informatie naar aanleiding bellen klantenservice

op 23 november 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

miijn klacht gaat over het volgende

in het jaar 2014 februari precies te zijn heb ik een abbonnement afgesloten voor een jaar van 12 euro per maand zodat ik een goede vriendin even uit de brand kon helpen en netjes weer in 2015 opgezegd.

in de tijd dat de abbo liep heb ik 5 tot 6x contact opgenomen met de vodafone klantenservice ivm zelfbescherming dat er geen onnodige kosten werden zouden gemaakt worden door vriendin en elke x vroeg ik krijg ze een smsje zodra ze over het limiet is en werd duidelijk 5 tot 6 maal toegezegd ja mevrouw vd bosch zodra het limiet bereikt is komt er een sms (helaas heb ik geen namen opgeschreven ivm met ik erop vertrouwde) wat gebeurt n 2015 krijg ik na paar maanden contract was al afgelopen een rekening van plus minus 1600 euro dacht dat de voeten onder mn vloer zakte was in paniek en vodafone hoodfkantoor maastricht gebeld of er iets geregeld kon worden Nee werd er keihard gezegd moest betalen vriendin gebed die zou het gaan regelen maar heleaas krijg ik afgelopen maand weer die rekening binnen.

Wat is zo schandalig vind is dat ik verkeerd door de tuin geleid ben door de klantenservice en ze mij met niks tegemoetkomen schandalig!!

wilde eerste instantie niet een klacht van maken maar door de ellende eromheen nu wel

zou tevreden zijn als vodafone met een tegemoetkoming zou komen ivm met foute verkeerde informatie en das pas na aantal maanden met de oplopende rekening aan komen kakken niet netjes.

weet al wat vodafone zou zeggen had op account kunnen kijken maar dit ging en kon niet en dat snappen ze niet.
het gaat mij erom de info en antwoorden die je krijg van klantenservice vodafone ben dr zo misselijk en pissig van

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mauricet