Klacht: valse factuur

op 13 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 mei 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van dit bericht heb ik direct telefonisch contact met u opgenomen want het is natuurlijk niet de bedoeling dat er facturen naar u worden verzonden voor iets dat u niet heeft besteld.

Gelukkig had u tijd om dit samen te bespreken. We hebben kunnen achterhalen dat er online een bestelling is geplaatst waarbij uw gegevens door iemand anders zijn gebruikt.

Tijdens het telefoongesprek heb ik u uitgelegd wat u het beste kunt doen en hoe wij u verder gaan helpen met de factuur.

Ik bedank u hartelijk voor uw tijd en medewerking.

Alvast een goed weekend gewenst.

Groet, Ginny

Alle klachten die gemeld zijn door biancadlr