Klacht: valse factuur

op 13 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een factuur van Klarna ontvangen maar niets besteld. Feit blijft wel dat ze ergens mijn email adres hebben achterhaald, wat weer in strijd is met de wet bescherming persoonsgegevens.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de factuur en mijn gegevens worden verwijderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 13 mei 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van dit bericht heb ik direct telefonisch contact met u opgenomen want het is natuurlijk niet de bedoeling dat er facturen naar u worden verzonden voor iets dat u niet heeft besteld.

Gelukkig had u tijd om dit samen te bespreken. We hebben kunnen achterhalen dat er online een bestelling is geplaatst waarbij uw gegevens door iemand anders zijn gebruikt.

Tijdens het telefoongesprek heb ik u uitgelegd wat u het beste kunt doen en hoe wij u verder gaan helpen met de factuur.

Ik bedank u hartelijk voor uw tijd en medewerking.

Alvast een goed weekend gewenst.

Groet, Ginny

Alle klachten die gemeld zijn door biancadlr