Klacht: Valse einddatum contract.

op 04 oktober 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 september 2015 heb ik een contract afgesloten bij EON, voor 3 jaar. Met als einddatum, 29 september 2018.
Nu ben ik over gestapt op Eneco een jaar voor de einddatum van het contract.
Nu krijg ik een brief door de brievenbus met ineens een einddatum van het contract op 14-12-2019. Dus ik op bellen, dat die einddatum niet klopt. Ik heb het contract voor mij liggen.
Krijg ik na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, een antwoord dat ik op ik geloof 17 november 2016 het contract heb open gebroken???? En daardoor de einddatum 14-12-2019 is…. Nou ik snap er niks van!!!
Ik heb niks gedaan, en ik heb ook NOOIT een handtekening gezet!!…
Maar het word verrekend met mijn eindafrekening, oftewel: ik krijg geen cent terug!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik in mijn gelijk word gezet, en de einddatum gewoon weer 29 september 2018 is. Dat de opzegvergoeding de helft minder is!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van EON

2 weken geleden - bedankt voor uw bericht. Wij nemen uw klacht in behandeling en informeren u hierover per e-mail. Met vriendelijke groet. E.ON klantenservice / afdeling klachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Miss Anita