Klacht: valse contract afgesloten in een pand die niet van mij is.

op 26 mei 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Paviljoensgracht 15 te Den Haag. Ik heb met dit adres niks te maken. Eneco zegt dat ik een contract hebt afgesloten en wil mij geen contract overleggen. Sterker nog afdeling contracten beheer zegt dat dit mijn probleem is en niet van hun. Er wordt geld van mijn zakelijke rekening afgetrokken. Ik heb de bedragen gestorneerd en nu krijg ik aanmaningen met een NO-REPLY mail. ik sta met mijn rug tegen de muur. Al sedert 2014 wordt van een ander contract door eneco gas van mijn rekening afgeschreven terwijl ik geen gas heb. Deze valse aansluiting heeft mij 3 jaar gekost om het ongedaan te maken. Ik WAS gebruiker op nummer 7 (2512BL)en heb het pand verkocht in maart 2021. IK heb enorm veel schade door schattingen van eneco en idiote vastrecht en transport bedragen. HELP!!! Klant nummer 41011146 en de werkelijke meterstanden van nummer 7 is nooit verwerkt. Ik wil mijn contract zien en alle bewijzen en afrekeningen. Paviljoensgracht nummer 7 2512BL staat sedert 2014 leeg en ik heb aan Eneco ELKE MAAND 162 euro MOETEN BETALEN EN NU WORDT IK MET NOG EEN PERCEELNUMMER 15 geconfronteerd om te betalen,!

IK wil mijn volledige schade vergoedt krijgen!! Ik wil dat eneco eerst bewijst dat ik een getekend overeenkomst met hun bent aangegaan. Zij wisten eerst niet van mij en nu alles tot geboortedatum aan toe om geholpen te worden. IK alles tot de cent vergoedt krijgen. Ik werk hard voor mijn geld en steel van niemand.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 26 mei 2021 om 15:40 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht. Hierin geeft u aan dat u niets te maken heeft met het adres Paviljoensgracht 15 in Den Haag. Ook ontvangt u aanmaningen en worden bedragen van uw rekening afgeschreven.

Om u verder te kunnen helpen vragen we u vriendelijk om een klantnummer te vermelden bij uw gegevens. Op deze manier kunnen we u verder helpen.

Ik kijk uit naar uw reactie.

Groet,

Audrey
Eneco Webcare

Heeft op 27 mei 2021 om 14:25 geantwoord

Klant nummer 41011146- betaal kenmerk 30000008279568022

Reactie van de melder van de klacht Lynsd.

2 maanden geleden - Ik betaal sedert 2014 voor verbruik van gas die ik nimmer hebt afgenomen . Eneco is mij duizenden euro’s verschuldigd voor onrechtmatige verbruik transport en vastrecht door mij te laten betalen. Nu zegt Eneco ik ga je niet helpen het is jouw probleem fix het maar zelf. Criminelen zijn daar aan het werk en wij moeten de door hun veroorzaakte schade betalen

Alle klachten die gemeld zijn door Lynsd.