Klacht: valse afspraak vertegenwoordiger eon

op 12 juli 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Goededag ik was in 2016 bij de nuon maar ik heb me over laten halen door een vertegenwoordiger van de eon die mij mondeling mededeelde dat de kosten van de overgang van de nuon naar de eon [400 euro] door de eon betaald zouden worden.Maar nu wilt de nuon 400 euro hebben van mij en dat was niet de afspraak !! Ik heb contact gezocht met de eon maar die weigert om te betalen !!Ook die vertegenwoordiger verstopt zich en is niet bereikbaar op zijn mailadres en telefoon.
Ik wou u vragen of u mij zou willen helpen want ik was niet van plan om 400 euro te betalen om naar een andere leverancier te gaan dat begrijpt u wel denk ik.

Als de eon vertegenwoordiger zich aan de mondelinge afspraak houd en die 400 euro gewoon zoals afgesproken door de eon betaald word dan is t voor mij klaar.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

1 jaar geleden - Beste heer de Nijs, Ik heb vandaag u per e-mail een inhoudelijke reactie gestuurd. m.vr.gr E.ON klantenservice

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 11:47 geantwoord

Wij zijn bezig met het opschonen van onze administratie. Daarom wordt uw klacht door ons gesloten. Wij hebben deze klacht in het verleden in behandeling genomen en hebben wij al afgehandeld.

Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.welkom-bij.eneco.nl

Alle klachten die gemeld zijn door harley davidson