Klacht: valse afspraak vertegenwoordiger eon

op 12 juli 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag ik was in 2016 bij de nuon maar ik heb me over laten halen door een vertegenwoordiger van de eon die mij mondeling mededeelde dat de kosten van de overgang van de nuon naar de eon [400 euro] door de eon betaald zouden worden.Maar nu wilt de nuon 400 euro hebben van mij en dat was niet de afspraak !! Ik heb contact gezocht met de eon maar die weigert om te betalen !!Ook die vertegenwoordiger verstopt zich en is niet bereikbaar op zijn mailadres en telefoon.
Ik wou u vragen of u mij zou willen helpen want ik was niet van plan om 400 euro te betalen om naar een andere leverancier te gaan dat begrijpt u wel denk ik.

Gewenste Oplossing:

Als de eon vertegenwoordiger zich aan de mondelinge afspraak houd en die 400 euro gewoon zoals afgesproken door de eon betaald word dan is t voor mij klaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van EON

3 weken geleden - Beste heer de Nijs, Ik heb vandaag u per e-mail een inhoudelijke reactie gestuurd. m.vr.gr E.ON klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door harley davidson