Klacht: vakantie Frankrijk

op 06 oktober 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

was in Frankrijk op de terugweg naar huis toen de auto niet meer wilde starten . jullie gebeld en er kwam een sleepauto , die kon het probleem niet vinden dus werd de auto weggesleept . jullie weer gebeld en toen werd er gezegd dat we maar aan de sleepdienst moesten vragen of er een hotel beschikbaar was . vond dit een beetje raar vooral omdat we 2 honden bij ons hadden en daar niet mee in ieder hotel kunnen . werd niet normaal op gereageerd en moest het zelf maar doen . gelukkig een aardige meneer van de sleepdienst en op 500 meter daar vandaan een hotel , nog niet wetende of er honden inmochten . ik was flink over mijn toeren en gelukkig mocht het , een heel klein 1 persoonskamertje maar allang blij dat dat we eindelijk konden slapen . de volgende dag werd er tegen ons gezegd is het niet eens tijd voor een andere auto , we betalen toch netjes en dit was voor ons ook niet leuk wilden graag naar huis . daarna zelf uren bezig geweest om een huurauto te krijgen , omdat jullie er geen 1 konden krijgen , weliswaar erg klein maar na veel proppen ko er redelijk wat mee plus honden . daarna 2 weken moeten wachten tot de auto bij de garage was en het probleem is zo groot dat ik nu nog mijn auto niet terug heb . jullie begrijpen hoop ik dat ik nu alweer toe ben aan vakantie , maarja dat duurt nog even .

ik zou willen dat dit soort dingen nooit meer gebeuren , misschien de mensen die voor jullie werken wat beter inlichten wat wel of niet kan . wij zijn toch de klant ik hoef dit op mijn werk niet te doen want dan kan ik gelijk vertrekken . en ik zou toch graag hierover nog wat horen , en zeker een verontschudiging.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marja vanderwaal