Klacht: Vaatwasser na 4 jaar onherstelbaar defect

op 17 augustus 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

In 2011 heb ik een vaatwasser gekocht, type SM00999 via KVIK. Vandaag kwam de monteur langs en vertelde dat hij maar 1 keer in het jaar dit soort van defect tegenkomt. De totale lekbak is verzakt. Wij gaan heel zuinig om met onze vaatwasser. De vaatwasser maakte onderdeel uit van een geheel nieuwe keuken.

Ik val met de vaatwasser buiten de garantieperiode. Gezien het onherstelbaar defect zou ik een bijdrage aan een nieuwe vaatwasser op prijs stellen. De monteur kon niet geloven dat de vaatwasser uit 2011 komt. De rubbers zagen er uit als die van een vaatwasser van 10 jaar oud.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 18 augustus 2016 om 12:59 geantwoord

Het spijt ons uit uw bericht te vernemen dat u problemen heeft met uw afwasautomaat. Het is altijd vervelend als een huishoudelijk apparaat gerepareerd moet worden, waardoor onverwachte kosten ontstaan.

Uit onze gegevens blijkt dat het bezoek door een andere firma is uitgevoerd en niet door onze eigen servicedienst. Electrolux Service twijfelt beslist niet aan de kennis, deskundigheid en integriteit van uw reparateur. Echter is het voor ons niet mogelijk om hierop garantie te verlenen.

Bij reparaties uitgevoerd door Electrolux Service kan er bij eventuele problemen in goed overleg met de klant voor een passende regeling gezorgd worden. Daarbij wordt uitgegaan van redelijkheid en het recht om te kunnen onderzoeken.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van Dort