Klacht: Vaatwasser lek

op 24 november 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Na een goed halfjaar vaatwasser AEG F88705V11P onherstelbaar kapot doorgeroest Door verkeerd zoutgebruik volgens monteur .Twee jaar garantie vervallen. Als coulance biedt aeg aan machine omruilen voor 470 euro ook moet ik 77euro voor monteur betalen Voel mij slecht behandeld en van enig begrip of service is geen sprake

Kosteloos vervangen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 30 november 2016 om 12:27 geantwoord

Zoals aangegeven moet bij het bijvullen van het zout meteen een programma worden gestart om het overige zout weg te spoelen aangezien dit roest en/of gaatjes kan veroorzaken. In uw geval is dat niet gebeurd en zijn er daarom gaatjes veroorzaakt. Aangezien dit een gebruikersfout is, worden hier kosten voor berekend. Wij zien geen reden af te wijken van het eerdere gedane voorstel van een omruiling voor €470. Als u hiermee akkoord gaat, zullen de bezoekskosten van €77,50 vervallen.

Nikki
AEG Webcare

Heeft op 25 december 2016 om 10:29 geantwoord

U gaat voorbij aan het feit dat de levensduur van dit apparaat niet in vehouding staat met vorige vaatwassers van ons Miele en Whirlpool die op precies dezelfde wijze gebruikt zijn Door ons .Conclusie gebruikte kaliteit van bodem en ook dikte volstrekt onvoldoende Raad u aan waarschuwing stickers op apparaat aan te brengen dit om teleurstellingen van mogelijk andere klanten te voorkomen. Verder wijs ik u erop dat machine Door derde partij waterdicht is gemaakt dus u advies gooi een machine van ruim een half jaar weg is niet redelijk of in overeenstemming met garantie kosten 218 euro gaarne aan mij voldoen en toekomstige machines verbeteren .Kwaliteit en dikte materiaal die tegen een druppel zout kan hoeft niet zo duur te zijn

Bericht van AEG

4 maanden geleden - Wij zien geen reden af te wijken van ons eerdere standpunt.

Alle klachten die gemeld zijn door Sybert