Klacht: vaatwasser kapot

op 29 november 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

In 2012 hebben wij een keuken gekocht bij keukenkampioen in de Cramer Heerlen. Al na enkele weken na de montage bleek het kastje van de vaatwasser scheef te staan. Dit werd elke dag erger. Wij hebben toen gebeld en er is een monteur geweest om het te herstellen. Hij gaf toen aan dat er iets met de afmeting fout was gegaan. Hij heeft toen een aantal stukken ingekort. Nu in 2016 bleek opeens de vaatwasser van Whirlpool niet meer te functioneren. Wij hebben een monteur gebeld en die heeft de vaatwasser nagekeken. Het bleek dat de vaatwasser bij de montage niet juist was aangesloten en er dus behoorlijke lekkage was ontstaan. Waardoor de motor en de pomp defect zijn geraakt. Herstel kosten om en nabij de 400 euro. Tevens bleek toen dat het keukenkastje wat op de vaatwasser gemonteerd was verkeerd gemonteerd was. Ze hebben toen extra gaten moeten boren om het te kunnen monteren. Deze gaten zijn inmiddels flink aan het spinteren dus het is een kwestie van tijd dat dit er af gaat vallen. Ook de koelkast hangt scheef en twee voorraadkosten staan enkele centimeters meer naar voren dan de overige kasten

Een nieuwe vaatwasser omdat deze nu al na vier jaar kapot is door foute montage!!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 dagen geleden - Beste meneer/mevrouw Dassen, Wat vervelend om te lezen dat de vaatwasser het niet meer doet. Graag wil ik u informeren dat ik de klacht door heb gezet naar de klantenservice, zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 02 december 2016 om 14:13 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Dassen,

Vanuit onze klantenservice heb ik begrepen dat er contact is geweest en u er samen bent uitgekomen. Er staat momenteel een afspraak voor een servicemonteur gepland. Indien u nog vragen heeft, mag u altijd contact opnemen met mijn collega van de klantenservice.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Rdas